University of Oulu

”Niissä vaan nuo pakkaukset on kivemman näkösiä...se sisältöki on parempaa, vaikka emmää tiiä onko se” : pakkauksen roolit äitikuluttajan ostopäätöksessä

Saved in:
Author: Nousuniemi, Henna-Laura1
Organizations: 1University of Oulu, Oulu Business School, Department of Marketing, Marketing
Format: ebook
Version: published version
Access: restricted
  Theses with restricted access are only available for reading on the e-thesis workstations.
Persistent link: http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201406101716
Language: Finnish
Published: Oulu : H.-L. Nousuniemi, 2014
Publish Date: 2014-06-17
Physical Description: 79 p.
Thesis type: Master's thesis
Tutor: Tähtinen, Jaana
Oikarinen, Eeva-Liisa
Reviewer: Tähtinen, Jaana
Oikarinen, Eeva-Liisa
Subjects:
Copyright information: © Henna-Laura Nousuniemi, 2014. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited.