Vallan ilmentyminen mainonnassa : narratiivinen kirjallisuuskatsaus |
|
Author: | Sallanko, Jenna1 |
Organizations: |
1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration |
Format: | ebook |
Version: | published version |
Access: | open |
Online Access: | PDF Full Text (PDF, 0.8 MB) |
Pages: | 28 |
Persistent link: | http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201608102624 |
Language: | Finnish |
Published: |
Oulu :
J. Sallanko,
2016
|
Publish Date: | 2016-08-15 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Description: |
Tutkimus käsittelee vallan ilmentymismuotoja mainonnan kontekstissa. Narratiiviisen kirjallisuuskatsauksen ideana on tuoda yhteen valtaa ja mainontaa käsittelevä teoria soveltuvilta osin. Tutkimuksessa teorioiden pohjalta luodaan uusi viitekehys, joka erittelee vallan käytön elementtejä. Näiden elementtien jäsentämisen ja määrittelyn lisäksi tutkimus ottaa kantaa tavoitteeseensa lisätä ymmärrystä mainonnan kontekstissa tapahtuvasta vallankäytöstä. Johtopäätöksissä esitellään tutkimustuloksena muotoutuneen viitekehyksen tuoma kontribuutio aijempaan tieteelliseen keskusteluun, sekä käydään läpi jatkotutkimusehdotuksia.
see all
|
Subjects: | |
Copyright information: |
© Jenna Sallanko, 2016. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited. |