Kriisiviestintä yrityksen maineen palauttajana |
|
Author: | Granath, Vilma1 |
Organizations: |
1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration |
Format: | ebook |
Version: | published version |
Access: | open |
Online Access: | PDF Full Text (PDF, 0.3 MB) |
Pages: | 29 |
Persistent link: | http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201710052950 |
Language: | Finnish |
Published: |
Oulu :
V. Granath,
2017
|
Publish Date: | 2017-10-06 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Description: |
Tämä kandidaatin tutkielma käsittelee kriisiviestintää yrityksen maineen palauttajana tilanteissa, joissa organisaatiota on kriisin myötä kohdannut kohu. Lisäksi tarkastellaan erilaisia kriisiviestinnän keinoja sekä esimerkkejä suomalaisten yritysten tavoista vastata niitä kohdanneisiin maine-kriiseihin viestinnän keinoin. Tutkielma ei käsittele yrityksen sisäisiä kriisejä, vaan mielenkiinto kohdistetaan yritystä kohdanneisiin julkisiin mainekriiseihin, joiden yleisönä ovat ulkoiset sidosryhmät, kuten kuluttajat ja media. Tutkielma on toteutettu mukaillen integroivan kirjallisuuskatsauksen metodeja ja tutkimustekniikkaa.
see all
|
Subjects: | |
Copyright information: |
© Vilma Granath, 2017. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited. |