Orgaanisen sosiaalisen median rooli markkinointikanavana B2B-yrityksissä |
|
Author: | Arantola, Noora1 |
Organizations: |
1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration |
Format: | ebook |
Version: | published version |
Access: | open |
Online Access: | PDF Full Text (PDF, 0.7 MB) |
Pages: | 43 |
Persistent link: | http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201903161330 |
Language: | Finnish |
Published: |
Oulu : N. Arantola,
2019
|
Publish Date: | 2019-03-20 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Description: |
Tiivistelmä Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan orgaanisen sosiaalisen median roolia B2B-yrityksen markkinointikanavana. Tutkimus on suoritettu kirjallisuuskatsauksen kautta, ja sen tuloksena on tuotettu mallinnukset orgaanisen median eri rooleille ja niiden taustalla oleville tavoitteille, sekä lähtökohdille, mistä sosiaalisen median käyttöä toteutetaan. Näiden mallien kautta luodaan kattava kuva orgaanisen sosiaalisen median käytöstä B2B-yrityksissä. see all
|
Subjects: | |
Copyright information: |
© Noora Arantola, 2019. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited. |