University of Oulu

Vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikka ja eettisyys

Saved in:
Author: Malmberg, Atte1
Organizations: 1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration
Format: ebook
Version: published version
Access: open
Online Access: PDF Full Text (PDF, 0.6 MB)
Pages: 51
Persistent link: http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201905252114
Language: Finnish
Published: Oulu : A. Malmberg, 2019
Publish Date: 2019-06-03
Thesis type: Bachelor's thesis
Description:

Tiivistelmä

Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikkaa ja eettisyyttä. Tutkimus on kirjoitettu summiltaan pienten pikaluottojen näkökulmasta. Tutkimuksessa lukijalle esitellään pikaluottotoimialan kehitystä sekä markkinointia useista eri näkökulmista. Pääpaino tutkimuksessa annetaan pikaluottojen markkinointikeinoille. Tutkimuksessa avataan myös eettisen markkinoinnin käsitettä. Tämän jälkeen pikaluottojen markkinointia käsitellään esitettyjen eettisen markkinoinnin lähestymistapojen näkökulmasta. Tutkimus sisältää myös empiirisen osion. Uusien näkökulmien mahdollistamiseksi tutkimusta varten haastateltiin Takuusäätiön toimitusjohtaja Juha Pantzaria.

see all

Subjects:
Copyright information: © Atte Malmberg, 2019. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited.