Vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikka ja eettisyys
Malmberg, Atte (2019-05-22)
Malmberg, Atte
A. Malmberg
22.05.2019
© 2019 Atte Malmberg. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201905252114
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201905252114
Tiivistelmä
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikkaa ja eettisyyttä. Tutkimus on kirjoitettu summiltaan pienten pikaluottojen näkökulmasta. Tutkimuksessa lukijalle esitellään pikaluottotoimialan kehitystä sekä markkinointia useista eri näkökulmista. Pääpaino tutkimuksessa annetaan pikaluottojen markkinointikeinoille. Tutkimuksessa avataan myös eettisen markkinoinnin käsitettä. Tämän jälkeen pikaluottojen markkinointia käsitellään esitettyjen eettisen markkinoinnin lähestymistapojen näkökulmasta. Tutkimus sisältää myös empiirisen osion. Uusien näkökulmien mahdollistamiseksi tutkimusta varten haastateltiin Takuusäätiön toimitusjohtaja Juha Pantzaria.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [31941]