Vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikka ja eettisyys |
|
Author: | Malmberg, Atte1 |
Organizations: |
1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration |
Format: | ebook |
Version: | published version |
Access: | open |
Online Access: | PDF Full Text (PDF, 0.6 MB) |
Pages: | 51 |
Persistent link: | http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201905252114 |
Language: | Finnish |
Published: |
Oulu : A. Malmberg,
2019
|
Publish Date: | 2019-06-03 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Description: |
Tiivistelmä Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan vakuudettomien kulutusluottojen markkinoinnin problematiikkaa ja eettisyyttä. Tutkimus on kirjoitettu summiltaan pienten pikaluottojen näkökulmasta. Tutkimuksessa lukijalle esitellään pikaluottotoimialan kehitystä sekä markkinointia useista eri näkökulmista. Pääpaino tutkimuksessa annetaan pikaluottojen markkinointikeinoille. Tutkimuksessa avataan myös eettisen markkinoinnin käsitettä. Tämän jälkeen pikaluottojen markkinointia käsitellään esitettyjen eettisen markkinoinnin lähestymistapojen näkökulmasta. Tutkimus sisältää myös empiirisen osion. Uusien näkökulmien mahdollistamiseksi tutkimusta varten haastateltiin Takuusäätiön toimitusjohtaja Juha Pantzaria. see all
|
Subjects: | |
Copyright information: |
© Atte Malmberg, 2019. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited. |