University of Oulu

Kokemusmarkkinoinnin rooli asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa

Saved in:
Author: Koppström, Niko1
Organizations: 1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration
Format: ebook
Version: published version
Access: open
Online Access: PDF Full Text (PDF, 0.5 MB)
Pages: 36
Persistent link: http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202305191890
Language: Finnish
Published: Oulu : N. Koppström, 2023
Publish Date: 2023-05-22
Thesis type: Bachelor's thesis
Tutor: Huhtala, Tero
Description:

Tiivistelmä

Tutkielmassa tutkitaan kokemusmarkkinoinnin roolia asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa sekä perinteisissä organisaatioissa, että urheiluorganisaatioissa. Tutkimuksessa otetaan huomioon ainoastaan tuottajan puoli ja tutkielmassa tarkastellaan case-organisaatio Oulun Kärppiä ja heidän tuottamia tapahtumia kokemusmarkkinoinnin kautta.

see all

Subjects:
Copyright information: © Niko Koppström, 2023. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited.