Kokemusmarkkinoinnin rooli asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa |
|
Author: | Koppström, Niko1 |
Organizations: |
1University of Oulu, Oulu Business School, Bachelor's Programme in Economics and Business Administration |
Format: | ebook |
Version: | published version |
Access: | open |
Online Access: | PDF Full Text (PDF, 0.5 MB) |
Pages: | 36 |
Persistent link: | http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202305191890 |
Language: | Finnish |
Published: |
Oulu : N. Koppström,
2023
|
Publish Date: | 2023-05-22 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Tutor: |
Huhtala, Tero |
Description: |
Tiivistelmä Tutkielmassa tutkitaan kokemusmarkkinoinnin roolia asiakkaiden sitouttamisessa ja brändiuskollisuuden luomisessa sekä perinteisissä organisaatioissa, että urheiluorganisaatioissa. Tutkimuksessa otetaan huomioon ainoastaan tuottajan puoli ja tutkielmassa tarkastellaan case-organisaatio Oulun Kärppiä ja heidän tuottamia tapahtumia kokemusmarkkinoinnin kautta. see all
|
Subjects: | |
Copyright information: |
© Niko Koppström, 2023. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for your own personal use. Commercial use is prohibited. |