Orgaanisen sosiaalisen median rooli markkinointikanavana B2B-yrityksissä
Arantola, Noora (2019-02-22)
Arantola, Noora
N. Arantola
22.02.2019
© 2019 Noora Arantola. Tämä Kohde on tekijänoikeuden ja/tai lähioikeuksien suojaama. Voit käyttää Kohdetta käyttöösi sovellettavan tekijänoikeutta ja lähioikeuksia koskevan lainsäädännön sallimilla tavoilla. Muunlaista käyttöä varten tarvitset oikeudenhaltijoiden luvan.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201903161330
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201903161330
Tiivistelmä
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan orgaanisen sosiaalisen median roolia B2B-yrityksen markkinointikanavana. Tutkimus on suoritettu kirjallisuuskatsauksen kautta, ja sen tuloksena on tuotettu mallinnukset orgaanisen median eri rooleille ja niiden taustalla oleville tavoitteille, sekä lähtökohdille, mistä sosiaalisen median käyttöä toteutetaan. Näiden mallien kautta luodaan kattava kuva orgaanisen sosiaalisen median käytöstä B2B-yrityksissä.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [31963]