Sisältömarkkinoinnin tehostaminen : kuinka luoda laadukkaampaa videomainontaa sosiaalisessa mediassa?
Tirkkonen, Kimi (2022-05-03)
Tirkkonen, Kimi
K. Tirkkonen
03.05.2022
© 2022 Kimi Tirkkonen. Ellei toisin mainita, uudelleenkäyttö on sallittu Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) -lisenssillä (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). Uudelleenkäyttö on sallittua edellyttäen, että lähde mainitaan asianmukaisesti ja mahdolliset muutokset merkitään. Sellaisten osien käyttö tai jäljentäminen, jotka eivät ole tekijän tai tekijöiden omaisuutta, saattaa edellyttää lupaa suoraan asianomaisilta oikeudenhaltijoilta.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202205031785
https://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-202205031785
Tiivistelmä
Tämä kandidaatintutkielma pyrkii löytämään laadukkaan sisältömarkkinoinnin elementit. Se tarkastelee aihetta videomainoksen muodossa sosiaalisessa mediassa. Tutkimus pyrkii myös tunnistamaan haasteita laadukkaan videomainonnan luomisessa.
Kokoelmat
- Avoin saatavuus [31999]